Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Jaśle
Źródło fot. pixabay.com

W Jaśle powstało Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - jedna z pięciu takich placówek w Polsce. Jego pracownicy obsługują klientów z całego kraju. Wczoraj odbyło się oficjalne otwarcie, ale jasielskie Centrum działa od dwóch tygodni. W tym czasie konsultanci odebrali ponad 11 tys telefonów i maili. Chętnych do pracy w jasielskiej placówce nie brakowało. Było sześcioro kandydatów na jedno miejsce, choć to nie jest łatwa praca. Wymaga ogromnej wiedzy, ponieważ telefonują zarówno klienci indywidualni jak i przedsiębiorcy. W jasielskim Centrum pracuje 58 osób. Przygotowanie pomieszczeń dla Centrum, zakup sprzętu i programów kosztowało centralę ZUS 34 tys. zł

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj