MPEC w Rzeszowie zmienia sposób obsługi klienta
fot. archiwum

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Rzeszowie do odwołania zmienia sposób obsługi klienta. Jednocześnie prosi o ograniczenie bezpośredniego kontaktu ze swoimi służbami wyłącznie do spraw niezbędnych i pilnych. Wszystko w celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa oraz w trosce o zdrowie pracowników i kontrahentów.

Dlatego wszystkie sprawy powinny być zgłaszane telefonicznie, lub e-mailowo. Korespondencja tradycyjna powinna być umieszczana w skrzynce pocztowej przy wejściu głównym do budynku administracyjnego przy ul. Staszica 24 w Rzeszowie.

W sytuacji, gdy sprawy nie uda się w ten sposób rozwiązać spółka ustali indywidualny i dogodny dla odbiorców sposób jej załatwienia.

Rzeszowski EMPEC informuje ponadto, że dostawa ciepła dla odbiorców zarówno dla celów centralnego ogrzewania, przygotowania ciepłej wody użytkowej, jak i technologicznych odbywa się bez żadnych zakłóceń.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj