W Bieszczadach przygotowują się do akcji marketingowej
fot. archiwum

Powiat bieszczadzki jest liderem projektu "Bieszczady - Połoniny, dwie krainy - jedna marka". Projekt został przygotowany w ramach Program Interreg Polska - Słowacja 2014-2020.

Jednym z najważniejszych jego celów jest stworzenie podstaw marek Bieszczadów oraz lustrzanej, słowackiej części gór nazywanej Połoninami. Projekt zakłada również stworzenie Bieszczadzkiego Centrum Dziedzictwa w Ustrzykach Dolnych, które zaplanowane zostało jako miejsce pierwszego spotkania z regionem i będzie pełniło funkcje innowacyjnego centrum informacji turystycznej.

W ramach projektu zaplanowane zostały wydarzenia kulturalne i rekreacyjne, wizyty partnerów z Polski i Słowacji oraz wydawnictwa promocyjne.

Partnerem projektu ze strony słowackiej jest miasto Snina. Budżet projektu przekracza 185 tys. euro, z czego ponad połowa pochodzić będzie z dofinansowania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. O tym, czy wniosek zostanie pozytywnie oceniony i otrzyma dofinansowanie będzie wiadomo jeszcze tej jesieni.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj