Będzie lepsza obsługa pacjentów w Przemyślu?
Fot. M.Cynkar

Ułatwienia dla pacjentów  przychodni i poradni  Szpitala Wojewódzkiego im . Ojca Pio w Przemyślu.

Ludzie, którzy narzekali na problemy z umawianiem się na wizyty u specjalistów  swoją determinacją wymogli na dyrekcji  placówki uruchomienie Call Center. Dziś uroczyście poświęcono je i oddano do użytku w przychodni przy ul. Sportowej. Dzięki tej centrali telefonicznej 7 pacjentów naraz będzie mogło zapisywać się do lekarza a kolejni (jak zapewnia dyrekcja) nie powinni czekać  na rozmowę dłużej niż 45 sekund. Call Center ( nr tel.  16 7360500 ) jest dostępne w godz od 7 do 17. 

Inwestycja kosztowała szpital 200 tys zł.

Władze województwa  zapowiadają  kolejne,  podobne   - w innych placówkach regionu. .

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj