L.Gajos o kończącej się kampanii wyborczej
Fot. J.Jaracz

Zainteresowanie społeczne kampanią wyborczą  nie jest duże - powiedział na naszej antenie socjolog Leszek Gajos z WSPiA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej. Dzieje się tak ponieważ z jednej strony mamy elektorat niezainteresowany polityką, z drugiej są ludzie, którzy doskonale wiedzą na kogo chcą głosować. Dlatego też, zdaniem naszego gościa, dotychczasowa kampania była dość niemrawa. Teraz natomiast przed nami ostatni tydzień, i na pewno będzie obowiązywało hasło" wszystkie ręce na pokład".  

Nowością w tej kampanii wyborczej  jest to, że internet odgrywa  znacznie większą rolę niż poprzednio.  Aktywność poszczególnych polityków i formacji politycznych koncentruje się na mediach społecznościowych.  Socjolog Leszek Gajos zastanawia się jednak na ile   media społecznościowe są skuteczne w walce o elektorat.  W dniu wyborów aktywniejsi są ludzie starsi, którzy rzadziej korzystają z  internetu, niż młodzi ludzie, konstatuje nasz gość.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj