Dr Dariusz Tworzydło o przedświątecznych chwytach marketingowych
Fot. tworzydlo.pl

Udane święta często kojarzą się z obrazem uginającego się od żywności stołu. To powoduje, że w większości Polacy robią dużo większe zakupy żywnościowe, niż naprawdę potrzebują - ocenia specjalista ds. public relations dr Dariusz Tworzydło. Gość Polskiego Radia Rzeszów mówi, że są to często wyobrażenia pozostałe jeszcze z dzieciństwa. W przypadku robienia ogromnych zakupów nie bez znaczenia są także techniki sprzedaży i sugestywne reklamy, które wpływają na podejmowane w sklepach decyzje. W efekcie po świętach duża część ciast, wędlin i sałatek prawdopodobnie wyląduje w koszu.

 

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj