Lista najpopularniejszych utworów podkarpackich wykonawców. Głosuj na ulubioną piosenkę! Wyślij SMS pod numer 71601 w treści wpisując PSP (spacja lub kropka) oraz wykonawcę. Koszt SMS-a 1 zł + VAT. W głosowaniu poprzez stronę internetową można raz w tygodniu z jednego komputera głosować na 3 utwory.

W programie prezentujemy  podkarpacką muzykę po polsku. Zapraszam na program w piątek od godziny 21:00 do 23:00.                                                                                                          

Przysyłacie swoje zgłoszenia utworów - pamiętając o metryczkach (autor tekstu, kompozytor muzyki) - oraz pozdrowienia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

337 notowanie wygrała   JOANNA RYMARSKA  utworem "CZEKOLADA"-  Gratulacje!!!

 

Oceń ten artykuł
(537 głosów)

22 komentarzy

  • TYLKO BIEGUN :) TYLKO BIEGUN :) 16 Sie, 2018

    głosuję na BIEGUN ZACHODNI - pozdro chłopaki!!

  • Gaabi Gaabi 04 Maj, 2018

    SMS Anty Idol super kawałek widzialam juz klip polecam

  • Gaabi Gaabi 04 Maj, 2018

    SMS anty idol super widzialam juz klp polecam

  • Marcin Marcin 21 Kwi, 2018

    Tug Boat i Biegun Zachodni rewelacja fantastyczna muzyka głosuję na te właśnie zespoły szczególnie Tug Boat jako młode Chłopaki dają popalić.

  • ANETA ANETA 01 Gru, 2017

    Bardzo fajne te wszystkie utwory. Pozdrawiam Was serdecznie a przede wszystkim prowadzącego pana Roberta i wszystkich słuchaczy Radio Rzeszów :)

  • Roca ERES Roca ERES 09 Lis, 2017

    SMS czekamy na wiecej kawaków

  • Darek Darek 20 Paź, 2017

    Więcej mocnego brzmienia,brawo UTOPIA,nowy materiał kopie tam,gdzie trzeba,pozdro.

  • Music NewAGE Music NewAGE 08 Wrz, 2017

    SMS -Na zakretach SLUCHAM NON STOP POLECAM

  • Wojtek Wojtek 28 Sie, 2017

    Posłuchaj palancie z ostatniego komentarza.. Powinieneś przeprosić Panią Marcelinie i tak na marginesie jeżeli Twój dobry kawałek przesłucha chociaż połowa ludzi co przesluchala 'słabego' kawałka Pani Marceliny wtedy wygrasz...

  • maciek maciek 25 Sie, 2017

    Hej, mam wiadomość do tej, Marceliny żeby przestała już głosować sama na siebie bo to jest nudne... Wstydu nie ma? Toć to słaby utwór.

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj