To nowy magazyn, w którym będziemy poruszać tematy sygnalizowane przez naszych słuchaczy. Chodzi o sprawy, z którymi trudno jest sobie poradzić, albo czasami jest to wręcz niemożliwe. Na przeszkodzie mogą stać na przykład nieludzkie lub wykluczające się przepisy albo chociażby brak dobrej woli. Oddamy głos osobom, które uważają się pokrzywdzone, a osoby odpowiedzialne, zapytamy dlaczego tak się dzieje. W naszym programie sprawy nabiorą toku. Zapraszamy w każdy poniedziałek od 9:00 do 10:00.

Ruszył kolejny etap odmrażania gospodarki i życia społecznego. W wielu miastach - w tym m.in. w Rzeszowie, Krośnie i Przemyślu - otwarte zostały żłobki i przedszkola. Czym kierują się...
Co się dzieje z osobami, które nie mają domu
 
Co się dzieje z osobami, które nie mają domu - rozmowa Bernadety Szczypty
W "Sprawie w toku" rozmawialiśmy o sytuacji osób w kryzysie bezdomności. Wiele z nich z różnych względów nie przebywa w schroniskach, które zresztą są zamknięte dla osób "z ulicy"....
Czy nie za szybko łagodzimy obostrzenia i odmrażamy gospodarkę? Szczyt zachorowań jeszcze przed nami, a zakażonych przybywa. W programie "Sprawa w toku" Szymon Taranda rozmawia z Szymon Taranda rozmawia...
O sytuacji mieszkańców podkarpackich domów pomocy społecznej
 
O sytuacji mieszkańców podkarpackich domów pomocy społecznej - rozmowa Bernadety Szczypty
W "Sprawie w toku" pytaliśmy o to, jak w związku z pandemią koronawirusa wygląda sytuacja domów pomocy społecznej na Podkarpaciu. To w nich mieszkają osoby szczególnie narażone na zakażenie:...
Jak w sytuacji pandemii wspierać przedsiębiorców?
 
Jak w sytuacji pandemii wspierać przedsiębiorców?
W "Sprawie w toku" rozmawialiśmy o sytuacji przedsiębiorców w związku z pandemią koronawirusa. Badanie "Wpływ koronawirusa na polskie przedsiębiorstwa" przeprowadzone na bazie 2500 pracodawców, pokazuje że 67 procent prezesów...
Kształcenie na odległość - jak się sprawdza?
 
Kształcenie na odległość - jak się sprawdza? - rozmowa Bernadety Szczypty
W "Sprawie w toku" porozmawiamy o tym, jak działa kształcenie na odległość. W jaki sposób przekazywana jest wiedza? Jakie programy i narzędzia są wykorzystywane? Czy wszyscy uczniowie mają równy...
Strona 2 z 4

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj