Gościnność - podstawa sukcesu
Fot. A. Głaczyński

Rozmowa o bardzo szczególnym podręczniku dla restauratorów i sztuce tworzenia lokali gastronomicznych na najwyższym poziomie.

Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski w swojej książce ‘’ Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii’’przedstawiają szereg zasad i praktycznych porad, które pozwalają osiągnąć sukces w branży gastronomicznej. Książka jest także ciekawą lekturą dla gości i bywalców restauracji. Pozwala spojrzeć na standardy, zwraca uwagę na jakość obsługi i poziom serwowanych potraw. Sami autorzy książki (przyjechali do Rzeszowa na zaproszenie właściciela lokalu "Wina dajcie") są dziennikarzami praktykami, pracowali w najlepszych restauracjach europejskich, przeprowadzili szereg wywiadów wybitnymi postaciami związanymi z gastronomią i hotelarstwem. Zebrane doświadczenia prezentują w swojej książę , która jest jedną z pierwszych tego typu w Polsce.

Kiedy restauracja jest czymś więcej niż tylko miejscem gdzie konsumuje się posiłek? Kto jest najważniejszy w restauracji? Kiedy polskie restauracje będą należeć do najlepszych w Europie? O tym w rozmowie Adama Głaczyńskiego. 

Oceń ten artykuł
(3 głosów)

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj